MaSsComm d' Best


glitter-graphics.com


Salam ............ 
Pejam celik..pejam celik....da nak habis study da... macam sekejap rasenye... hui..banyak kenangan suke n duke yg 'terbit' dan 'lahir' dari insan2 dalam gambar di atas ni...haaaaaa inilah student 'comm' USIM...kiut2 kan?hehehhe
apa2 pun...pengalamn2 tu ada yg sangat bermakna buat aku.... Belajar dari kesilapan dan ikut apa yg baik.... .. Happy bersama mereka sepanjang aku berada di usim..banyak bnda yg aku belajar...

Amek, baca n hayati la sarapan 'hadis' di bawah ini agar menjadi pedoman kepada sahabat2 dan pengunjung blog aku ni.. :)

Dari Abu Dzar, Jundub bin Junadah dan Abu Abdul Rahman, Muaz bin Jabal r.a, dari Rasulullah SAW, sabdanya : " Bertaqwalah kepada Allah di mana saja engkau berada. Iringkanlah perbuatan jahat itu dengan perbuatan baik, mudah-mudahan yang baik itu akan memadam yang jahat. Dan berperangai kepada manusia dengan dengan perangai yang bagus. 


Salam tuk semua..........dadadadadadda

0 Response to "MaSsComm d' Best"

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com