huh!!~ astaghfirullah...... :(

Lokasi: pasar malam...


Aku membeli air mungkin kerana letih berjalan2 di pasr malam... Lilau mata aku lihat banyak sangat barang kat pasar malam...huh..!!~~ itu lah aku.. (senyum kambing)..
tiba- tiba....

tahi bintang @ bahasa sains dikenali sebagai meteor jatuh satu persatu jatuh dari langit......huh!!~ aku masih berdiri tegak di hadapan gerai yang aku beli air... 
bila keadaan menjadi semakin kucar- kacir baru aku jadi takut..dan lari untuk selamatkan diri....
ouchhhhhh!!~~~ aku terjatuh akibat terlanggar batu.... sakett nye lutut aku.....

huh!!~~ terbangun aku dari tidur...... astaghfirullah mimpi rupa2 nya.(aku rasa penat..mungkin sebb lari dalam mimpi tadi).. adakah ini tanda2............................

0 Response to "huh!!~ astaghfirullah...... :("

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com