B.E.R.S.A.M.A.M.U




29 hari sudah aku di unitr bersamamu.. banyak yg aku pelajari..... dr aku xtaw lgsung.. kosong....sekarg aku taw la sikit2 dalm 40%...........hahhahaha..adui...penat memg penat..tp tuz semua pengalaman... setakt ni 2 kali aku keluar g shooting.. 1st tuk asaimen bakri kat hulu langat, 2nd at Chow kit, asaimen abang sham.. due2 best sebb aku dapt tgk cara pengarahan yg berbeza.cara pemikiran yg berbeza... semua manusia x mempunyai pemikiran yang sama ..betul x? ade lagi bpe buln nth aku kat sini..akn ku habiskan sisa2 pengalamn kat sini dengan jayanya...insyaAllah.... aku buat prktikl ni bukn shje nk kejr pointer...tp pling mahal pengalamn dan pengajaran yang aku timba disini... pengalaman yg org len xdpt..aku dapt rasa....ape2 pun gud luck tuk kwn2 seperjuangan yg len...semoga success semuanya..amin...... 

0 Response to "B.E.R.S.A.M.A.M.U"

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com