KanVas Cinta SeorAnG InSan..

Aku adalah hamba yang mencintai titah tuhannya... aku juga merupakan hamba yg mencintai makhluk yg telah diptakan tuhannya..aku juga adalah hamba a.k.a insan yg lemah yg sentiasa tercari2 mutiara ilmu yg xkan pernah hilang pancaran dan cahayanya.... huh!!~~ perah otak gak nak cri ayat yg mcm ni.... (senyum  sorg2)

Salam kepada pengunjung blog ni..heheh sje je buat permulaan mcm tu.... da lama xupdate blog nih..ahax!!~~
Kadang2 kita tak terasa pantasnya waktu berlalu... masa mencemburui kita..seakan2 seperti mahu mendahului insan..tetapi ia tidak boleh kerana... berputarnya waktu, disitu jugalah kehidupan manusia sentiasa bergerak seperti roda..sekejap di bawh...kemudian di bwah..manusia tidak akn lari dr waktu...
hari demi hari berlalu..sehingga aku mnjumpai insn yg kini adalah salah seorg yg aku syg.. (malu seketika)..
Perkenalan aku dgn die..sedikit demi telah mengubah perseosi aku trhadap kehidupan..aku ingin menjadi insan yg lebih matg...
Kali pertama aku menjadi 'makmum'nya ketika solat..sebak hati aku... syukur aku ke hadrat mu ilahi kerana kurniakn aku akan hambamu yg boleh meminpin umt mu ke jalan yg diredhai.. (insyaAllah)..Tak terpanjat syukur ku kepadamu ya RABB kerana besr nya pemberian mu itu..kau telah memberi ruang padaku untuk merasai bait-bait kehidupan yg lebih baik....
Rinduku kepada hambamu (?????) ya Allah sentiasa mengiringi ruang legar dalam hati ini..tetepi aku tidak membelakangi mu ya Allah..kerana Rindu ku kepada Mu adalah lebih besr dr segala2nya..cintaku kepadamu adalah tidak akn pernh padam sehingga aku menutupi mata ini untuk menuju ke duniamu yg lain, Ya Allah.
Ya Allah..kau satukanlah Hati kami bersama pautan kasih syg yg kau redhai... Aminn!!~~ 
Hai...sweater sape lah ni..hehehehhe....but i like when he's wearing this sweater...look so.....xmau ckp lelebih..ade yg perasn ti..... :).. dadadaddadadada  .. barakallahu fikum wa ma'assalamah..

0 Response to "KanVas Cinta SeorAnG InSan.."

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com