huh.... panas!! panas!!.....

 Lokasi: Di dapur bersama emak terchenta..
Emak telah membuka sebiji durian tuk anaknya.... walaupun waktu itu emak berpose ganti.... tut!!!~~~ hehehe

Nyam2..... Sodapnye durian nih....!!~~~ banyak aku makan.. (sambil menjilat hari)

Tiba- tiba....
panas la plak.... sebb mungkin overdose 'mangan' (bhse jowo) durian...
adui..tibe2 panas...tibe2 aku terfikir....
nikmat Allah ni.. xpayah nak mengeluh sampai mcm ni... da taw mam bnyk2 boley jdi panas bdn ni...g mam bnyk2 ag..ish2... (geleng kepala)..
api neraka tu nanti lagi panas.. atiq... (hati berbicara)..hehehee...
Aku nak selitkan sedikit firman Allah ...

"Maka kalau kamu tidak dapat membuatnya dan sudah tentu kamu tidak dapat membuatnya, maka peliharalah diri kamu daripada api Neraka yang bahan-bahan bakarannya: Manusia dan batu-batu (berhala), (iaitu Neraka) yang disediakan untuk orang-orang kafir". (Al-Baqarah [2] : 24)

Jadi sentiasa bersyukur dengan setiap nikmatnya....kerana setiap nikmat Allah itu adalah tanda kasih sayangNYA terhadap hamba2NYA...

huh!!~~ Sodap durian nih....opps!!~~ TQ mother  tolong buka kan durian..hee..

0 Response to "huh.... panas!! panas!!....."

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com