heavy breakfast..hehehe

Assalamualaikum.dan..salam satu Malaysia...hehe
Alhmdulillah hari ni aku diberi kesempatan untuk menulis @ meng'update' blog buruk aku ni,,heee...
Alhamdulillah sekali lagi sebab aku diberi nikmat yang sangat agung iaitu nikmat iman dan islam hingga ke saat ini..dan insyaAllah akan berterusan untuk hari2 mndtg... (wink)..so hargailah ia selagi kita masih bernafas di bumi yang nyata ini... 


Sedang makan maggie.... nyam nyam nyam..
oouuchhhhh!!~~ pedas2,,,rupe2nye aku tergigit cili padi....(haaaaaaaaaaa) berkibas2 tangan aku kat depan mulut aku....huh!!~~
ni la makanan (breakfast + lunch ) aku tuk hari ni... kerana adeq n mak aku berpuase sunat + ganti...tuuuuttt!! hehehe...
So aku mam nasi bersama2 mereka sewaktu berbuka t....

Alhamdulillah..kenyang..walaupun maggie memg x bagus... lagi tidak mengelokkan...ish2...
lagipun..ni 1st time kat umh aku mam meggie..ahax!!~ 


0 Response to "heavy breakfast..hehehe"

Post a Comment

JOm!!~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

Powered by Blogger.

Umi n Abi ...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ atiQ

aku lahir 7.7.88..sp aku nyer zodiac cancer..hehe

Photo Frames by Wishafriend
Photo Frames By WishAFriend.com